Friday, October 29, 2010

SELAMAT TINGGAL




Saya dengan rasminya mengucapkan Selamat Tinggal kepada Taiping yang saya rasa adalah tempat yang paling hebat yang pernah saya duduki. Saya mula menjejak kaki ke Taiping pada awal 2006 apabila mendapat kerja pertama saya selepas graduasi. Hampir 5 tahun di sana, saya merasakan tidak ada tempat lain secantik, seunik dan seindah Taiping. Mungkin ada seseorang yang perasan kata-kata yang saya selalu ucapkan, "setiap kali melalui taman tasik Taiping, setiap kali itu juga saya katakan ia taman tasik terindah pernah saya kunjungi". Pun begitu, saya tetap akan kunjungi Taiping memandangkan banyak tugasan yang belum selesai di sana. Tapi secara beransur-ansur, hidup baru saya akan bermula di tempat lain. Terima kasih Taiping, jika anda bertanya tentang sahabat, cinta, keazaman, setiakawan, hormat-menghormati, kejujuran, dan keindahan, saya akan katakan "itulah Taiping".

Luqmanaziz
10.32pm

7 comments:

abu umairah said...

Ajis, sedih dan sayu bunyinya,hwever terima kasih atas segalanya,kehadiran mu disini memberikan banyak impak, sehinggakan wujud geng naikong di SS....

abu umairah said...
This comment has been removed by the author.
Luqmanaziz said...

Lan, geng naikongs dah tukar nama...jadi geng 180mm...ehehe...

camtu lah Lan, setiap pertemuan ada perpisahan..aisemennn...hehe

ilyanie said...

hmmm...selamat berjuang di tmpat baru luq! smoga ianya menjadi permulaan titik baru dlm kehidupan dan kerjaya luq..all the best...

p/s: jangan lupakan kite kat cni..^_^

aweqs_ooren said...

aiks..man pndah mn ni???

= BuLaN HatI = said...

br jmpa blog ni...br nk tanya wedding package...dh xda kat tepeng ek...

Anonymous said...

aziz, mana pegi sekarang? call la kwn lama jonizam 012-5766826 ok.